måndag 21 mars 2011

Teater och middag

Idag är en sådan där dag igen, en dag då man känner sig gräslig på alla sätt och vis. Håret vill inte vara med, jag har fått en finne på näsan och jag är uppsbullen som en ko. (Ganska mycket godis kan nog anklagas för det...)
Var på teatern idag, det var riktigt kul, men oh så trött man blir av att försöka vara så inspererad i massa timmar i sträck. Mera teater imorgon, då jag faktiskt är ledig. Ska förvissor jobba hela dagen och natten på lördag, så det blir en kompensation att jag får vara ledig imorgon istället.

Igår var syrran, Angi och hennes kille Tompa här och åt middag. Bönfajitas med chili och en citron och chokladmousse dessert med färska hallon. Ganska stolt där ett tag. Mycket trevligt sällskap och underliga diskutioner, som alltid i detta sällskap. Sen tvättade jag halva natten, vilket ju inte var allt för kul, somnade och vaknade en gång i timman för att slänga in/ta ut och torka tvätt. Ovärt till tusen, men nu har jag lite rent igen.

Kul läsning va?
Tror min kamera fortfarande är hemma hos syster Em, så ni kan få hålla till godo med en gammal bild som jag älskar.
Jag och Em njuter av soles första strålar

Inga kommentarer: