tisdag 8 mars 2011

missed call

Du har ett nytt missat samtal. Att en sådan liten grej kan utlösa panik. Okänt nummer. Vem fan ringer med okänt nummer? Vem fan har mitt norska nummer? Fuck!

Har varit på nå teatergrejs idag, Angelica lurade med mig och syrran. Jag hade jättekul, men Ida var väl inte direkt helt såld på idéen. Inte heller Angi själv, men hennes kille, den blyga Tompa verkade ha kul. Nog är jag väl ändå en teaterapa i själ och hjärta, även om jag kanske oftast förnekar detta faktum. Det är så skönt att gå in i en annan människas liv som en roll och få göra exakt vad man tror att den skulle gjort, istället för hur man själv hade reagerat.

Har suttit med syrran och snackat hela kvällen efter, var skönt att få surra av sig. Min syster är underbar. Nu ska jag sova, ska fika med snygga Emmi innan jobbet imorgon.

God natt, sov sött och allt sånt.

Inga kommentarer: