torsdag 10 februari 2011

Dagen då allt gick åt pipsvängen!

Idag är en dålig dag, rent utav en helvetisk dag.
Jag mår skit, önskar att jag kunde säga att det var värt det, men jag vet inte.

Tårarna slutar som inte rinna, trots att jag själv bestämt det, mascara över halva ansiktet på jobbet, det är sexigt det.
Fy fan, tack och lov att den här dagen är över

Jobbat större delen av kvällen, åkte sen hem till mor för att få lite kärlek. Tack och lov för familj och djur, jag är lycklig att dom finns!


Bara en underbart vacker bild på världens absolut finaste hund, Ylva!

2 kommentarer:

Ika sa...

Du är oerhört stark tjejen.Glöm inte det.Och glöm inte heller att du har dina vänner här som finns för dig i ur och skur om du vill prata.
Love you darling <3

Han från förr sa...

:(

Be strong, as you are!