måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Nu är det Alla hjärtans dag...
För exakt ett år sen var det en av de absolut lyckligaste dagarna i hela mitt liv, inte som att det egentligen hände nå speciellt, men jag fick ju vara med den underbaraste killen, i en rökluktande och garanterat myggfri stuga med hund och skog. Oh vad jag önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan. Vrida tillbaka så pass så att man kunde stanna ett tag på alla dom där underbara ställena och hoppa över allt som gick åt helvete.

Alla hjärtans dag... Imorgon ska jag dra täcket över huvudet, låsa in mig men två flaskor rödtjut och en stor påse jordnötsringar, och inte komma ut före det blir tisdag. Verkar som jag är ledig iaf.

Idag har Emmsi och Erika varit här, med sig hade de ett veggimål från Max, lycka! Efter det har vi druckit vin och svamlat, mycket trevligt. Tyvärr börjar Emmi så tidigt imorgon, så man hann som inte med egentligen något.

Nu ska jag dra täcket över huvudet, låta bli att tänka och förhoppningsvis inte få allt för myckt mardrömmar.

God natt!

Inga kommentarer: