torsdag 17 februari 2011

Dag för dag

Passar på att skriva då jag verkar ha internet för en liten stund.

Idag hade jag en mycket trevlig morgon, frukost med bästaste Emmi och alla hennes just nu två hundar (snart tre, en riktig sötnos). Natten dit var ett riktigt helvete, lyckades drömma mardrömmar om exakt allt jag är rädd för, inklusive nassar och en massa annat sjukt. Inte kul att vakna dyblöt och så, men ändå skönt att vakna och inse att det faktiskt var en dröm.
Sen har jag ju som jobbat idag också, som vilken annan normail person som helst, inte en själ som kom och åt idag, så jag har hunnit städa klart alla barerna. Fint blev det!

Iförrgår var det dags för fotografering igen, men får tyvärr inte lägga upp bilderna ännu, måste få ett godkännande av fotografen först. Tycker dock att några (iaf två) av fotona var fina. Mina läppar är extremt röda. =)

Väldigt mycket onödigt jag skriver som vanligt, men det är ju iaf kul för mig.
Hade jag haft mycket pengar kanske jag hade skrivit om kläder och skor som jag vill ha, eller kanske till och med en ny soffa, men nu är jag inte särskilt rik alls, snarare utfattig, så tills vidare får ni stå ut med berättelser om min dag. När jag blir rik (eller åteminstånde får lön) ska jag lova att försöka bättra mig! (Försöka duger?!)

À bientôt!

Inga kommentarer: