lördag 7 maj 2011

Sjukskriven

Eter en vecka på sjukhus är jag nu hemma igen.
Och sjukligt rastlös!
Jag klarar verkligen inte av att vara ledig när jag måste. Sjukskriven till 18 maj, hur i hela friden ska det gå?
Har spenderat dagen med att hänga med Em och städat hela lägenheten. Även varit på stan en sväng och köpt en 10 meter lång nätkabel, nu slipper jag sitta på golvet utanför toan och skriva. Yey! Kom just på att min kamera fortfarande är hos Em, så inga bilder kan jga roa mig med heller.
Less!

Saker jag ska göra för att hålla mig sysselsatt:
¤ Uppdatera min blogg ofta
¤ Komma på en ny, billig aktvitet att roa mig med
¤ Hitta en ny serie att följa
¤ Måla färdigt tavlan
¤ Skriva och rita färdigt "Lisa och ulmerkotten Ulf"
¤ Göra allmänt nördiga lister på allt!

Peace out!

Inga kommentarer: