fredag 15 oktober 2010

Bye bye Luleå

Nu är det dags, på några timmar är vi påväg. Ser så mycket fram emot sol och värme och att ha Anton med mig. Dock har resfebern slagit till, men det släpper nog när jag väl sitter på planet.
Är smått orolig, ska ju som inte flyga egentligen, åtminstone inte så långt. Men det ska nog gå bra. Stödstrumpor och mediciner och ingen alkohol under resan har läkarna sagt, så ska det nog inte vara någon fara.

Syrran har kommit hem från sjukhuset idag, och hon ser mycket piggare ut, så nu känner jag mig lite lugnare. När det gäller min syster slutar jag som aldrig att vara lite mammig. Samma gäller med Emmi, henne blir jag också ganska mammig över, fast jag hoppas hon inte märker det så mycket.

Har varit en trevlig, om än kort visit i Luleå, träffat familjen och vännerna. Till och med hunnit en sväng till Umeå och träffat Sia och Isa, vilket var kul. Massa öl på Allstar, biljard och ca. 200 koppar kaffe senare lämnar vi Luleå igen för vidare äventyr.

Förhoppningsvis kommer vi någon gång ha tillgång till dator där borta, så då skriver och lägger jag väl upp några bilder. Tills vidare, ha de!

Inga kommentarer: