tisdag 14 september 2010

Jobbig dag

Idag är en sådan där jobbig dag, även om allt gått bra känns allt ett helvete...
Jobbet är helt okey, och har varit in i byn och tagit sprutor idag, så allt är som på g. Ändå känns det som en bortkastad dag, en sådan där som inte hade gjort någon skillnad om den funnits eller inte.
Hade sjukt mycket mardrömmar i natt, alltid om samma sak, och jag vet inte hur jävla länge det ska fortsätta. Hade som tänkt att det skulle gå över, men det verkar som jag faktiskt måste dras med detta helvete för all framtid. Vad ska man göra?
Undrar om man får svära på bloggar förresten?

Kommer ihåg när jag var liten och hade mardrömmar, då brukade alltid pappa sätta sig vid sängkanten min och säga att han skulle kasta bort mina dumma drömmar. Så låtsades han att han öppnade mitt huvud, skrynklade ihop mina drömmar till en liten boll och kastade ut dom genom fönstret. Sen sa han att dom skulle nog inte våga sig tillbaka.
Önskar att han kunde göra så nu med, hade varit så skönt att bli av med det här...

Nog om det, nu ska jag dricka upp min efter-jobbet-öl och gå och sova, klockan är snart 05.00. Gud vad jag skulle vilja ha ett dagtidsjobb, och inte alltid sova bort halva dagarna. Inte för att det finns massa att göra här, men ändå.

Bonne nuit!

Inga kommentarer: